نوای دل
نوای دل
از هردری سخنی

.:: تنها با یک روش ، شماره دایورت شده را غافلگیر کنید ( عبور از دایورت ) ::.

همانطور که می‏ دانید در گوشی‏ های تلفن همراه قابلیتی به نام Divert یا انتقال مکالمه وجود دارد . بدین صورت که هنگامی که خط خود را بر روی شماره‏ ای دایورت می‏ کنید ، از این پس هر تماسی با شما گرفته شود به طور اتوماتیک به شماره مورد نظر تعیین شده منتقل می ‏گردد .

 

در نتیجه هیچ شخصی نمی تواند به طور مستقیم با شماره شما تماس بگیرد و گوشی شما هیچگاه زنگ نخواهد خورد . بسیاری افراد از اینکار جهت اینکه به هیچ تلفنی پاسخ ندهند استفاده می ‏کنند . اما از آنجا که دست بالای دست بسیار است قصد داریم ترفندی جالب را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن می ‏توانید به طور مستقیم با خطی که دایورت شده است تماس بگیرید ! قطعاً فردی که خط خود را دایورت کرده است شگفت‏ زده می ‏شود که چطور شما توانسته ‏اید با او تماس بگیرید ، بدون اینکه تماس ‏تان دایورت شود !

 

این ترفند بر روی کلیه گوشی ‏هایی که قابلیت دایورت را دارا هستند قابل انجام است . نحوه کار بسیار ساده است :

 

بدین منظور شما بایستی شماره خودتان را بر روی شماره ‏ای که قصد دارید با آن تماس بگیرید دایورت کنید ، سپس از خط خودتان با خط خودتان تماس بگیرید ! به همین سادگی و همین پیچیدگی که گفته شد !

 

جهت فهم بیشتر مثالی می‏ زنیم : فرض کنید شماره شما ۰۹۱۲۰۰۰۰۰۰۰ است . شماره فردی هم که قصد دارید با او تماس بگیرید ( که خطش را دایورت کرده است ) ۰۹۳۵۰۰۰۰۰۰۰ است . در گوشی به بخش مربوط به تنظیمات Divert ( در بعضی گوشی‏ ها Call Forwarding ) بروید .

 

خط خود را بر روی شماره ۰۹۳۵۰۰۰۰۰۰۰ که شماره فرد مورد نظر است دایورت کنید . اکنون توسط همین گوشی و همین خط خودتان که اکنون دایورتش کرده‏ اید با شماره ۰۹۱۲۰۰۰۰۰۰۰ که شماره خودتان است تماس بگیرید .

 

با این کار خط طرف مقابل زنگ می‏ خورد و شما بوق آزاد می ‏شنوید که به منزله برقرای تماس مستقیم با فرد مورد نظر است ؛ به این ترتیب از دایورتی که صورت گرفته عبور کرده اید . این ترفند بر روی کلیه خطوط تلفن همراه اعم از همراه اول ، ایرانسل و تالیا تست شده و قابل انجام است . در پایان دقت کنید پس از برقراری تماس ، خط خود را از حالت دایورت خارج کنید .

 






نوشته شدهیک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, توسط داود خودسیانی
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.




onLoad and onUnload Example